نوشته شده توسط : توحید

 

شیرین تر از عسل هم میتوان آفرید اما به شرط آنکه من آن زنبور سرباز دل باخته باشم
و تو آن تنها گلی که نصیب من شده است . . .


یه حساب تو دلتنگی هات برام باز کن
شاید برنده کل دلتنگی هات شدم . . .


من یک نامه عاشقانه ام ، بازم کن
در قلک سینه ات پس اندازم کن
هر قدر که سکه ای سیاهم ای دوست
محتاج کمی نوازشم ، يادم كن ...


اگه مهربونی یکی از درسهای مدرسه یا دانشگاه بود
تو شاگرد اول دنیا بودی . . .


فصل اظهار نامه رسیده
کلی مالیات باید بدم
تنها مالیاتیه که با کمال میل پرداخت میکنم
صفحه اظهارنامه عشقم به توست


من شمع بودم و سوختم ، ولی تو پروانه هستي
تا جیز شدی فلنگو بستی !


در بودنت به نبودنت و در نبودنت به بودنت می اندیشم ای بود و نبود من…!


۱ ۲ ۳ ۴
هزار هزار  قطار قطار
پاییز و بهار
دیوونه وار تو لاله زار
تو بیشه زار مثل بهار
بالا بری پایین بیای
دوستت دارم دیوونه وار !


گذر تک تک این ثانیه های سپری گشته ی عمرم ، به قدیمی شدن دوستیت می ارزد.


لوتی ترین اس ام اس  سال:
عشق تو مرا نموده قاطی
ما نو چه ایم و تو گنده لاتی!


توگل یاسی یک دنیا احسا سی اگه طلا نباشی یقین دارم الماسی !


این منم ( a )
اینم شمایی ( A )
گرفتی مطلبو ؟


اض صميم غلبم غلت غلوت دوصط دارم!


زبونی که نگه دوست دارم به درد بستنی لیسیدن میخوره !
پس
دوست دار ...
ولش کن ! بستنیش خوشمزه تره !!!


از شروع نفس های حضرت آدم تا پایان نفسهای آخرین آدم دوستت دارم


بودنت هدیه ای است برای قلب کوچکم و آرزوی من شادی دل رویایی توست


براي من مهم نيست که وقتي کسي تنهاست به فکر من باشه براي من اين مهمه که وقتي اطرافش شلوغه  قلبش به خاطر من ميتپه ...


از خدا خواهم شبانگه دامن گل را بگیرم / تو برای من بمانی  من برای تو بمیرم . . .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه خنده دار , ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: